Saturday, April 11, 2009

besh gi picnic...

smlm..ri isnin..gi picnic kat gua kelam..wlupun air die xla best mn sgt..
tpi dh lme xhang out ngn family gi kelah kan..best sgt..
MySpace
b4 tu gi rimba herba..manyak siot herba kat dunia ni..
kdg2 tu dh penah tgk tapi xsngka leh wat ubat..
pdhal org wat perhiasan tepi2 jln jerk...
dlm tghari cm tu baru gi ke gua kelam tu...
kami gi satu bas..under persatuan lompat tali negeri kedah...
mak akunye persatuan la..gi family sume..
meriah sgt...smpi jerk pewot dh bunyik..

pe gi sume bukak bekalan msing2..byk giler lauk..
xtaw nk mula ng mn satu..pas mkn kami msuk gua kelam la..
.then gi mandi..
MySpacedlm kul 3.30 dh naik..ingt nk gerak pdg besar..
tapi xleh sbb ujan terlalu lebat..kami juz singgh kat kuala perlis je.
.sbb makcik2 tu nk gi beli ikn msin n pe lagik nth..aku xikot turun
pun sbb pening pale sgt..aku juz tido smpi la ke alor star...balik jerk trus tido..xthn..penat sgt..




glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment